За пореден път Coca-Cola бе обявена за най-ценния бранд в света в тазгодишната класация на Interbrand. Веднага след нея се нареди втората марката, с която Америка се гордее – Apple, информира електронното издание на списание Мениджър. Освен лидерите в класацията, някои от най-големите брандове в света като Amazon.com, Samsung и Oracle също повишиха стойността си в последната година с повече от 20%.
Но пък други се обезцениха главоломно. Goldman Sachs, която все още е една от най-ценните финансови марки, загуби 16% от стойността си. Blackberry поевтиня с близо 40%. На базата на доклада на Interbrand “Уолстрийт джърнъл“ състави списък с 10-те марки, които изгубиха най-много от стойността си в последната година.
1. Dell
Стойност: 7,6 млрд. долара, загуба на стойността: 9%
2. Thomson Reuters
Стойност: 8,4 млрд. долара, загуба на стойността: 11%
3. Honda
Стойност: 17,3 млрд. долара, загуба на стойността: 11%
4. MTV
Стойност: 5,6 млрд. долара, загуба на стойността: 12%
5. Citi
Стойност: 7,6 млрд. долара, загуба на стойността: 12%
6. Yahoo!
Стойност: 3,9 млрд. долара, загуба на стойността: 13%
7. Moët & Chandon
Стойност: 3,8 млрд. долара, загуба на стойността: 13%
8. Nokia
Стойност: 21 млрд. долара, загуба на стойността: 16%
9. Goldman Sachs
Стойност: 7,6 млрд. долара, загуба на стойността: 16%
10. BlаckBerry
Стойност: 3,9 млрд. долара, загуба на стойността: 39%
„10-те най“ събира най-забавните, любопитни, скандални и дори шокиращи истории – от музика и кино, през храни и места, които си струва да се посетят. „10-те най“ е хора и животни, цифри и литературни герои, догадки и научни открития.